Ana içeriğe atla

Pasif Gay ı Sikiş Hikayem

Onunla barda tanışmış ve sevgili olmuştuk bana Çok aşık olan emre daha önce benim ki gibi kalın bir yarak yemediği için bendede öyle bir yarak gördüğü için bana daha çok aşık oldu ve düzenli bir ilişki yaşamaya başladık onun evine yerleştim her gece birlikte yatıyor her gecede ağzına kesin veriyordum ki ben vermesem uyusam ağzına almış vaziyette uyanıyordum her fırsatta sikimi emiyordu resmen hasta olmuş emre sikime benimle tanıştıktan sonra daha çok kadınsı hissetmeye başlamıştı kendini ve düzenli olarak seks yapmamız gerektiğini söyledi artık bana kocam diyordu o kadar aşıktı ki bana birde sikime deli oluyordu bende hayır demiyor her gün sikiyordum öylede güzel zevk veriyordum ona oda bana bir gün beni bir kızla yakaladı ve affetmeyeceğini söyledi ve ayrıldık daha sonra ki gün mesaj geldi sikini özledim diye ne yapım kesip sana bırakıyım dedim yok sensiz olmaz beni sikermisin senden rica etsem olur dedim neden olmasın ne zaman arzu edersen o güzel parlak götünü sikerim ama önce yalaman emmen lazım ondan sonra seni domaltırım yada kucağıma alırım öylede bir sikerim ki dedim megersem telefonda bosalmıs bile hala bana hasta ama bende onu fenasikiyorum oda bunu soyluyor sikimin kafasına bile hasta her yarragıda oyle sevmıyor orospum benım aksam emreye gidicem bu gecede onu sızın ıcın sabah a kadar götünden bağırta bağırta sikicem

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dengesiz babam kızlığımı Bozdu

Herkese hayırlı günler diliyorum, başımdan geçen bir sikiş hikayesini size anlatma gereği duydum. Aslında azınca kiminle yattığınıza bakmıyorsunuz ben genç yaşımda porno hikaye dul kalınca ne yapacağımı şaşırdım başkasına versem adım çıkar erkeklerle de takılmam gittiğim yere geri döndüm tabi evde de benim gibi dul adam ikimizinde istekleri var zamanla yakınlaşmayada başladık artık ne olacaksa olsun dedim açık açık içimdekileri itiraf ettim oda zaten o anı bekliyormuş

bir zevki yaşıyordum bunu babam zaten anladı bu gece seninle olalım bari dedi bana ne dersin kızımmmm dedi bende ne bileyim baba sen bilirsin dedim. ben bilirsem tamam işte dedi beni yakaldığı gibi benim yatağıma getirek benim dudakalarımı emiyor, memerimi elliyor sikiyor vede beni çıplacık ediverdi ben tam gencecikibirdişi idim babam beni öyle bir emmeyte yalama başaldıki bana o büyük yarağını elletiyor amın üzüeürnbe sürtüyor memerime ucalrını vede ağzıma sokuveriyordu innaılmaz bir zevki yaşamaya başalamıştım bile ve…

Yengemin dar amından sikiş hikayem

Slm ben emre 23 yaşindayım abimlerde kalıyorum abim bir sene önce evlendi abim 28 yaşinda eşi 24 adı ece sarışin bir afet onu gördüm göreli vuruldum 90 60 90 ölçülerinde onun her yerine hayranım ben abim bir gün iş nedeniyle şehir dışına cıktı benle yengem evde tek kaldık akşam eve geldim yengem yemek yapıyordu yemegimizi yedik tv seyretmeye başladık saat 23 gibi olmuştu bir kanalda sevişmeli flm oynuyordu tabi bende akşam seks hikayesi okumuş ve azmıştım..derken soybet kız khakında acıldı yengem hiç kız arkadaşin varmı dedi yok dedim neden dedi beni begenmiyorlar ne alaka dedi yakışıklısın bilmem beni begenmiyorlar halbiki iki kız arkadaşim var ve bana hiç milli oldunmu dedi hayır dedim neden dedi ben kız arkadaşim olmadıgı için gelenevdekilerde hastalıklı oldugu için olmadı dedim yengem hiç canın cekmiyormu dedi cekiyor tabiki bu kanuşmalardan sonra ben yaragımı okşamaya başladım ona baktım oda amını okşüyorve yanıma yaklaştı yapmak istermisin nasıl yenge dedim benimle nasıl olur y…

Türbanlıyı kocasının yanında siktim

Herkese selam. Gerçek yaşanmış bir seks hikayemi sizlerle de paylaşmak istedim. Bu ara benim paylaştığım hikayelere ilgi büyük. O yüzden bütün site takipçilerine çok teşekkür ediyorum. Son zamanlarda çok fazla mail alıyorum ve bu hikayemi de böyle bir zamanda yaşadım size de anlatmak istiyorum. Yine öyle bir gündü ve ben çalışıyordum. Tam öğlen saatlerinde telefonum çaldı. Arayan özel numaraydı ben açtım ve arayan kişi direk bana asımla hitap etti. İşte ondan sonra da numaramı nereden aldığını falan söyledi. Ben de adama çalıştığımı ve akşam mesai çıkışında aramasını söyledim. Neyse işten çıktım ve sabırsızlıkla telefonumun çalmasını bekliyordum. Biraz aramakta gecikince ümitlerim kırıldı ama tam eve girmiştim ki o özel numara yeniden aradı. Neyse önce kibar bir şekilde müsait olup olmadığımı sordu. Ben müsait olduğumu söyleyince de sohbet etmeye başladık.