Ana içeriğe atla

Komşunun kızını Sikiş hikayem

Ben 23 yaşindayim. Bundan yaklaşik bir yil önce geçen güzel bir olayi anlatmak istiyorum. Umarim sizede bir gün böyle tecavüz etmek nasip olur iki kat altimizda ömür diye bir komşumuz var Ömür teyze çok alimli bir kadin. güzellik bakimini çok iyi yapar. Saçlarini boyatir sürekli kizlarini alip güzellik salonuna gider. Anliyacağiniz güzel ve bakimli bir kadan. Tabi kizlarida öyle.Biri 20 yaşinda, diğeri 17 yaşinda çok güzel iki kizi var. O kadar güzellerki türkiyenin her hangi bir güzellik yarişmasinda derece elde edebilirler. Çoğu zaman rüyalarima girerler ve ben onlari düşünerek 31 çekerim.Neyse hikayeme dönmek istiyorum. Aylardan temuzdu hava inanilmaz sicakti. O yil üniversite 3 teydim. Yaz tatilinin keyfini çikarmaya çalişiyordum. Sürekli body salonuna gidip stres atarim. Spordan dönerken ömür teyzemin küçük kizi denizle karşilaştim. Altinda ufak bir yirtik got şort vardi. Üzerinde bady vardi ve göğüsleri adeta dişari fişkiriyordu. Benim malafat tabi hemen harekete geçti. Birbirimize iyice yaklaytik bana nasil olduğumu sordum. Bende siradan bir cevap verdim. iyi olmaya çalişiyoruz dedim. Senden nbr Diye sordum. Anlatmaya başladi. Babasinin köye gittiğini ve 1 hafta dönmeyeceğini söyledi. Bir anda içimden bu firsat kaçmaz dedim. Ne yapip ne edip o eve girmeliydim. Kendisine cani sikilirsa bize gelebileceğini söyledim.
Annesinin bizde olduğunu söyledi. Ömür teyze annemle çok iyi anlaşir. Ablasinin balkondan el salladiğini gördüm. Deniz bana hoşçakal dedi ve ayrildik. Apartmana girdim tam evime çikacaktim ki vaz geçip iki kat alta indim ne yaptiğimi bilmiyordum Her zaman yanimda kendimi korumak amaciyla bir sustali biçak taşirim. Zile dokundum kapinin arkasindan melis kimo diye bağirdi. Ben de ekmek dedim. Kapiyi açti karşisinda beni gördü. Aaaa. Naber dedi? Bana niye ekmek dediğimi sordum. Bende gerçeği söylesem kapiyi açmazdin dedim. Gerçek neymiş dedi. Tam o sirada ani bir hareketle boğazina sarildim benim biçaği boğazina dayadim. Ayağimla kapiyi kapadim. Yavaşça arkasina geçtim biçaği tam boğazina denk gelecek biçimde tutuyordum. .Ne istiyorsun çok korkuyorum diyordu. Bende sessizce kulağina .seni . Dedim. Yavaşça yatak odasina doğru ilerledik Onu yatağin üstüne attim. Üzerine atladim. Üzerinde tek parça bir elbise vardi. Biçaği vicudunda canini acitacak biçimde gezdiriyordum. Ona .bir terslik yaparsan yüzünü darmadağan ederim dedim. ağlamaya başladi. Gögüsleri vicuduma değiyordu daha fazla dayanamadim. Dudaklarina yapiştim. Sürekli kaçiriyordu. Hareket etmemesini söyledim. Biçaği hafiften boğazina bastirdim korkudan dudaklarini açti ve hareketsizce diliyle oynamaya başladim. Bir yandanda diğer elimle bacaklarini elliyordum. Ayağa kaldirdim üstündeki elbiseyi tek hamlede attim. Süt yiğen ve donuyla karşimdaydi. Yirtarcasina süt yiğenini çektim tekrar üzerine çiktim dudaklarimi vicudunda gezdirmeye başladim. Çok güzel bir kokusu vardi. Hala düşündükçe içim ürperiyor. Göğüslerine doğru indim yaladim. Uçlarini hafiften isirdim artik kivama gelmeye başlamişti. Zorla donunu çikardim. Aminin tüylerini yeni almişti. zaten azdım sikiş hikayesi okumuştum.Amina doğru yaklaştim ve büyük bir iştahla yalamaya başladim. Dilimle içine girip çikiyordum. Zevkten çiğlik atiyor bir yandan ağliyordu. Ami sicacikti. Baya bi yaladim ve dayanamayarak boşaldi. Üzerimdekileri çikardim benim malafati görünce korkudan yüzü bembeyaz oldu. Lütfen yapma diye haykiriyordu. Ben tabiki affetmedim. Amini zorladim ilkinde girmedi. Bi kaç denemeden sonra girdim. Hafiften bir kan geldi. Kizliğini bozmuştum. Gidip gelmeye başladim. .Yapma diye yalvariyordu Ben hizi almiştim saçlarini çekerek .kurallari ben korum. dedim ve dahaa da hizlandim. iniltileri artmaya başlamiştim. Bir yandan amina koyuyor bir yandan vicudunu yaliyordum. inanilmaz zevk veriyordu. Artik o da alişmişti .ban sarilmasini istedim. korkudan sarildi artik resmen tek vicut olmuştuk. iniltiyle boşaldim. Yavaşça üzerinden kalktim yatak kan ve dölle dolmuştu. Yanimda amatör bir fotoğraf makinasi vardi bu ani görüntüledim. inanilmaz bir manzaraydi melizi düzmüştüm. Tabi hirsimi daha almamiştim. Arkasina dönmesini istedim. Hayir! Diye yalvariyordu. götünü yalamaya başladim. Odasinda bulunan kremi önce sikimin kafasina sonra onun götüne sürdüm zorlamaya başladim kendini inanilmaz kasiyordu benim ki bir türlü girmiyordu. Yoğun bir uğraştan sonra içine girmeyi başardim. Kendini kastiği için bana farkinda olmadan inanilmaz bir zevk veriyordu. Yatakta firlayacakmiş gibi bağiriyordu. Ben ona korkma 10 dakka sonra boşalarim dedim Korkuyla .ne 10 dakka mi? Dedi. Yaniyor lütfen birak diye bağiriyordu. Ben tabi aldirmadan onu götten beceriyordum. Onu göttende becerdim. Bulduğum bir iple onu yatağa bağladim. Değişik fanteziler düşünmeye başlamiştiki kapi açildi içeriye deniz girdi .abla ben geldim. diye bağirdi. içimden bugün şansli günündesim olum dedim. Melis tam bağircakken ağzini kapadim biçaği boğazina dayadim. Yatak odasina yaklaşti ve bizi o halde gördü korkuyla sen ablama naptin dedi. Ona .eğer hemen soyunmazsan ablani öldürürüm. dedim. Korkuyla kariş .tamam. dedi. .Hadii. diye bağirdim. işi çabuklaştirmak için biçaği melise hafiften sürttüm. Melis ufak bir çiğlik atti. Deniz tama soyunuyorum diyip çiril çiplak bir şekilde soyundu. Yanima gelmesini istedim. Benim malafat t ekrar dimdik olmuştu. Yapiştim dudağina bununda ayri bir tadi vardi. Hiç zaman kaybetmeden göğüslerine geçtim emdim. Lütfen yalvaririm yapma diyor bir yandan inliyordu. Ami daha tüylüydü. Yalamaya başladim. Hem ağliyor hem inliyordu. Onu duvara yasladim baçaklarini açtim havaya kaldirdim. Duvardan destek alarak içine girdim. Ayak üstünde gidip gelmeye başladim. Ben zevkten o çiğliktan ortaliği inletiyorduk. Bir güzel becerdim harikasin yavrum dedim ablana bin basarsin dedim. Domalttim götüne kirem sürdüm bir türlü girmiyordu. Zorluyordum. Ama olmuyordu. Parmaklarim soktum biraz genişlettim. Ardindan bir daha denedim ucunu sokmayi başardim. O kadar dardi ki bir kan basincimin durduğunu zannettim. Hafiften içine girdim öyle bir çiğlik atti ki ortalik inledi. Sonra var gücümle yüklendim. Kontrolu kaybetti. Yere düştü. Tabi bende onla beraber yerdeydik ve ben gidip gelmeye deva ediyordum. Tempoyu hizlandirmaya başladim. Öyle zevk vermişti ki kisa bir sonra boşaldim. Tekarar yüz üstü çevirdim. Ağzina almasini istedim. ilk başta red etti. Öyle siki bir tokat patlattim ki hem korku hem de acidan yavaşça ağzina aldi. Benim malafati dimdik yapti. 10-15 Dakka benim malafati yaladi ve ağzina boşaldim. O an kusmamak için kendini zor tuttu. Yüzü gözü döl olmuştu. Ona ablasinin üzerine yatmasini söyedim.Onunla sevişmesini istedim. ikisi birden yalvariyorlardi. Lütfen yeter bu kadar diye ben se daha yeni başladik daha bir haftamiz var dedim. Denize bir tokat daha patladim çabuk ablanla seviş dedim. Ablasi bağliydi denize bakarak kafasini salladi. Direk ablasinin göğüslerini emmeye başladi bense bu ani görüntülüyordum. O sirada kapi bir kere daha açildi. .Kizlar ben geldim. diye bir ses geldi. . Hiç kimseden ses çikmiyordu. Deniz ve melis ağliyorlardi. Ömür teyze üçümüzü bü halde görünce surati bembeyaz oldu. Kendisine kizlarinin çok güzel parçalar olduğunu söyledim. Aynen denize yaptiğim gibi soyunmazsa kizlarina zarar vereceğimi söyledim. Yavaş yavaş soyunda gözlerinden yaşlar gelmeye başlamişti. Uzaktan vicuduna baktim inanilmaz güzeldi. Göğüsleri hafif sarkmişti ama kocamandi. Yanina . gittim eğer benimle adam akilli sevişirsen kizlarindan biriyle evlenirim. . Dedim. Ama tüm kadinliğini göstereceksin dedim. Kafasini öne eğdi .peki, kabul. dedi. Ama kizlarimin yaninda olmasin dedi. Taamam..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pasif Gay ı Sikiş Hikayem

Onunla barda tanışmış ve sevgili olmuştuk bana Çok aşık olan emre daha önce benim ki gibi kalın bir yarak yemediği için bendede öyle bir yarak gördüğü için bana daha çok aşık oldu ve düzenli bir ilişki yaşamaya başladık onun evine yerleştim her gece birlikte yatıyor her gecede ağzına kesin veriyordum ki ben vermesem uyusam ağzına almış vaziyette uyanıyordum her fırsatta sikimi emiyordu resmen hasta olmuş emre sikime benimle tanıştıktan sonra daha çok kadınsı hissetmeye başlamıştı kendini ve düzenli olarak seks yapmamız gerektiğini söyledi artık bana kocam diyordu o kadar aşıktı ki bana birde sikime deli oluyordu bende hayır demiyor her gün sikiyordum öylede güzel zevk veriyordum ona oda bana bir gün beni bir kızla yakaladı ve affetmeyeceğini söyledi ve ayrıldık daha sonra ki gün mesaj geldi sikini özledim diye ne yapım kesip sana bırakıyım dedim yok sensiz olmaz beni sikermisin senden rica etsem olur dedim neden olmasın ne zaman arzu edersen o güzel parlak götünü sikerim ama önce yal…

Üvey ablamı Banyoda siktim

Çok güzel bir Üvey ablam vardı daha önceleri aynı evde yaşıyorduk çok güzel kalçaları ve bacakları olan ablamın göğüsleride dimdik ti tabi onu görünce de benim sik dimdik oluyordu ama bazen kendimi dizginliyor yok oğlum diyodum ama bir tayt giyişi var aklımdan gitmiyor resmen boşalıcak gibi oluyordum simsiyah bir taytı vardı parlak giyer evin içinde gezerdi bacakları da cabası yalayasım geliyordu bir gün banyo yapıcaktım soyundum Şort kaldı üzerimde onuda çıkardım boxer ile geziyorum evde ablam ne yapıyorsun çıplak gez bari dedi olur abla dedim ablası o önündeki sallanan ne dedi ablaa dedim utanır gibi ama o çoktan gözü dikmiş sikime sen git yıkan kapıyıda kitleme geliyim sırtını keseliyim dedi tamam abla dedim gittim banyoya boxerida çıkardım oldum anadan doğma sikim zaten tavan yaptı neyse geldi sırtımı keselemeye başladı sonra önünü dön canım dedi dönemem abla dedim ya dön bişi olmaz ben senin ablanım dedi döndüm sikime bakmaya başladı one ya çok tatlı lan bu dedi abla o zaman ye d…

Yengemin dar amından sikiş hikayem

Slm ben emre 23 yaşindayım abimlerde kalıyorum abim bir sene önce evlendi abim 28 yaşinda eşi 24 adı ece sarışin bir afet onu gördüm göreli vuruldum 90 60 90 ölçülerinde onun her yerine hayranım ben abim bir gün iş nedeniyle şehir dışına cıktı benle yengem evde tek kaldık akşam eve geldim yengem yemek yapıyordu yemegimizi yedik tv seyretmeye başladık saat 23 gibi olmuştu bir kanalda sevişmeli flm oynuyordu tabi bende akşam seks hikayesi okumuş ve azmıştım..derken soybet kız khakında acıldı yengem hiç kız arkadaşin varmı dedi yok dedim neden dedi beni begenmiyorlar ne alaka dedi yakışıklısın bilmem beni begenmiyorlar halbiki iki kız arkadaşim var ve bana hiç milli oldunmu dedi hayır dedim neden dedi ben kız arkadaşim olmadıgı için gelenevdekilerde hastalıklı oldugu için olmadı dedim yengem hiç canın cekmiyormu dedi cekiyor tabiki bu kanuşmalardan sonra ben yaragımı okşamaya başladım ona baktım oda amını okşüyorve yanıma yaklaştı yapmak istermisin nasıl yenge dedim benimle nasıl olur y…